Kundecenter

Webmail

Gå direkte til din webmail her

Database

Tilgå din MySQL database her.

Driftstatus

Ingen kendte driftsproblemer.

FAQ

Svar på alle gængse spørgsmål

Hvad sælger i?

AnnebergDesign er et full service designbureau. Det er et meget flot ord for at det er et grafisk bureau, der laver alt indenfor grafisk og trykt identitet. For dig betyder det, at jeg kan lave alle dine opgave, om de så måtte være visitkort, en hjemmeside, logo på din bil eller en stor messestand. Som tommelfingerregel kan jeg skabe alt med tryk på.

Hvem ejer AnnebergDesign?

AnnebergDesign er ejet af mig, Jacob Anneberg, en ung, jysk iværksætter med øje for æstetisk design og brugervenlighed. Jeg kan ikke prale med 60 års erfaring og at have været ansat i branchen siden mor var dreng, men kerneværdier som troværdighed og gennemført æstetik, samt en arbejdsmoral der siger spar to, betyder at jeg går den ekstra mil, for at du vil blive mere end tilfreds med at bruge mig til at varetage din grafiske identitet. Dertil har AnnebergDesign en lille hær af 3 freelancere, der træder til ved store opgaver.

Siden jeg selv ejer og driver AnnebergDesign vil du altid snakke med mig. Der er ingen lange telefonkøer, og trælse sessioner hvor du bliver smidt rundt blandt en masse sælgere. Fordi der kun er mig! Smart, ikke?

Hvad er leveringstiden på jeres produkter?

Leveringstiden varierer fra produkt til produkt.  Leveringstiden afhænger af produktet. Eksempelvis er den normale udviklingstid på en hjemmeside 2 – 3 uger, mens udviklingtid på visitkort er 1 uge + tryk (cirka 4 dage).

Hvordan starter jeg en ordre?

Der er 2 måder du kan starte en ordre.

  1. Smid en mail. Det kan du gøre over kontaktformularen på siden kontakt, eller på mailadressen: kontakt@annebergdesign.dk
  2. Slå på tråden. Ring til mig på +45 26 16 88 39 og så tager vi en uforpligtende snak om dine ønsker og ideer.

Er du klar til at placere en ordre? Tryk her.